مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 22:022022-05-14اقتصادي

موانع تولید5 تعاونی مسکن در هرمزگان رفع شد


مشکلات پنج تعاونی مسکن در هرمزگان امروز در نشستی با حضور استاندار هرمزگان بررسی و رفع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فروردین ماه سال جاری بود که رییس جمهور در بازدید از پروژه های مسکن مهر به وزارت راه وشهرسازی و سایر دستگاه های مرتبط دستور داد، عقب‎ماندگی در تکمیل واحدهای مسکن مهر را سریعا جبران و زمینه تحویل واحدهای باقی مانده را به متقاضیان فراهم کنند.

خرداد ماه سال گذشته نیز معاون اول رییس جمهور، آیین نامه اجرایی را در خصوص اقدامات آماده سازی، محوطه سازی، تأمین خدمات روبنایی و زیربنایی برای تکمیل واحدهای مسکن مهر تصویب کرد.

در این میان، برخی از تعاونی های مسکن که نقش موثری در تامین نیاز مسکن شهروندان داشته و بخش بزرگی از نیازهای شهرها را در این زمینه مرتفع کرده اند، طی سال های اخیر به منظور تکمیل و تحویل واحدها به متقاضیان با مشکلاتی روبه رو بوده اند که احیاء و فعال سازی ظرفیت های راکد این حوزه می تواند سبب ایجاد توازن در عرضه و تقاضا و متناسب سازی قیمت مسکن به ویژه در کلان شهری مانند بندرعباس شود.

اگرچه این تعاونی ها تا به امروز بخش اعظمی از تعهدات خود را مبنی بر ساخت، تکمیل و واگذاری واحدهای مسکونی به متقاضیان انجام داده اند اما تعداد اندکی از آن ها به دلایل مختلفی از جمله تأمین نقدینگی نتوانسته اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع تولید5 تعاونی مسکن در هرمزگان رفع شد

موانع تولید5 تعاونی مسکن در هرمزگان رفع شد