مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 20:372022-05-14ورزشي

المپیک ناشنوایان برزیل/ فوتبال ایران هفتم شد


در کارنامه کاروان ایران تا انروز 31 مدال از جمله 12 طلا ثبت شده  که در رشته های کاراته، جودو، تکواندو و کشتی فرنگی بدست آمده است.

   - تیم فوتبال ناشنوایان ایران در آخرین دیدار خود به مصاف نماینده لهستان رفت و با پیروزی در برابر این تیم، با یک پله صعود نسبت به المپیک 2017 سامسون جایگاه هفتم المپیک ناشنوایان برزیل را کسب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از فدراسیون ورزش های ناشنوایان؛ تیم ملی فوتبال ناشنوایان در بازی مقابل لهستان برای کسب عنوان هفتمی المپیک ناشنوایان با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.

در این دیدار تیم لهستان در دقیقه 7 یک گل زد، سپس در دقایق 28 و 72 توسط علی اکبر احمدوند و محسن فرضی گل های کشورمان به ثمر رسید تا ایران برنده این دیدار شود.

محمد قائدی، علیرضا بسیح، حسین مصباحی، میلاد محمدی، نورالدین سلیمانی، شاهین برزگر، علی اکبر احمدوند، ایمان محبی، سینا عیسی پره، عبدالمهدی هاموری و محسن فرضی ترکیب اولیه تیم ایران در دیدار برابر لهستان بودند.

قادر تیموری به عنوان سرمربی، قادر دهقان، پژمان بیک زاده و محمدرضا خدری به عنوان مربیان فوتبالیست های ناشنوا در بازی های المپیک برزیل را همراهی کردند.

در پایان این دیدار علیرضا بسیح کاپیتان تیم فوتبال ناشنوایان ایران پس از 19 سال و حضور پنج دوره المپیک ناشنوایان از دنیای فوتبال خداحافظی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المپیک ناشنوایان برزیل/ فوتبال ایران هفتم شد

المپیک ناشنوایان برزیل/ فوتبال ایران هفتم شد