مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 19:522022-05-14اقتصادي

افزایش قدرت خرید قشر محروم با اصلاح ارز ترجیحی


اقدام دولت سیزدهم در اصلاح ارز ترجیحی به نفع قشر ضعیف جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید عبدالعزیز موسوی در جمع ائمه جماعات با تاکید بر اینکه اصلاح ارز ترجیحی و نظام یارانه ای در راستای  عدالت توزیعی است، گفت:با عملی شدن این برنامه سود یارانه ای که روانه جیب دلالان و رانت خواران می شد به مصرف کننده و مردم می رسد.

فرماندار کهگیلویه اظهار کرد:مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها یک الزام و راهبرد اساسی برای اصلاح اقتصاد کشور است که باید سال های گذشته بصورت تدریجی در دولت های پیشین اجرا می شد.

وی افزود: دولت سیزدهم با شجاعت و جسارت و به منظور تحقق عدالت این طرح مهم اقتصادی را اجرا کرد تا بتواند ضمن توزیع عادلانه یارانه برای افزایش قدرت خرید دهک های پایین جامعه نیز اقدام کند.

موسوی با تاکید بر اینکه دولت نمی تواند نسبت به نحوه توزیع یارانه ها بی تفاوت باشد گفت: دولت با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها قصد دارد حق مردم را به خودشان پرداخت کند.

وی اضافه کرد:دشمن سعی دارد با استفاده از ظرفیت فضای مجازی  نسبت به موضوع هیجان به افکار عمومی تزریق نماید  گفت: امروز بحث جهاد تبیین صرفا وظیفه یک نفر یا گروه خاصی نیست بلکه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری همه مسئول هستند که در این حوزه ورود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قدرت خرید قشر محروم با اصلاح ارز ترجیحی

افزایش قدرت خرید قشر محروم با اصلاح ارز ترجیحی