مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 19:522022-05-14اقتصادي

حرکت به سوی تولید دانش بنیان راهبرد مجموعه های صنایع غذایی باشد


استاندار مازندران، حرکت به سوی تولید دانش بنیان را یک ضرورت برای تولید دانست و گفت: راهبرد اصلی مجموعه های صنایع غذایی و تولیدی، ورود به بازارهای منطقه ای و فرامنطقه ای باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران طی 48 ساعت اخیر جهت تنظیم بازار و افزایش توزیع مرغ بازدیدهای مستمری را از واحدهای تولیدی و سردخانه های مرغ منجمد استان به عمل آورده است و در حال حاضر کمبودی در توزیع مرغ گرم و منجمد وجود ندارد.

استاندار مازندران در ادامه این روند؛ در بازدید از گروه تولیدی صنایع غذایی ساوانا با عنوان این که نظم و انضباط مجموعه های تولیدی دانش بنیان نظیر این مجموعه درخور توجه است و باید به دیگر واحدهای تولیدی تسری یابد، خاطرنشان کرد: تکنولوژی های نوین در این مجموعه کشتارگاهی استفاده شده است و همین که در شرایط سخت تحریم، این واحد اقتصادی توانست به تولید کشور کمک کند، جای قدردانی دارد.

نماینده عالی دولت در استان مازندران افزود: توسعه همه جانبه و تکثیر این واحد عظیم در تولید سایر محصولات طیور و هدف گذاری برای ورود به بازار منطقه و کشورهای اروپایی که در 10 سال آینده جهان با مشکل امنیت غذایی مواجه می شوند، به عنوان راهبرد اصلی این مجموعه می تواند نقش موثری را ایفا کند و نیازمندی های کشور ما را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت به سوی تولید دانش بنیان راهبرد مجموعه های صنایع غذایی باشد

حرکت به سوی تولید دانش بنیان راهبرد مجموعه های صنایع غذایی باشد