مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 17:522022-05-14اقتصادي

افزایش سهمیه آرد 20 نانوایی در پارس آباد/ در تامین آرد مشکلی نداریم


فرماندار شهرستان پارس آباد از افزایش سهمیه آرد 20 نانوایی در پارس آباد خبر داد و گفت: متناسب با افزایش تقاضا برای نان سهمیه های آرد را افزایش خواهیم داد.

- ، جابر جهانبین عصر شنبه در جلسه قرارگاه امنیت غذایی شهرستان اظهار کرد: سهمیه آرد 20 نانوایی در پارس آباد با توجه به افزایش تقاضای خرید نان در دو روز اخیر، افزایش یافت و همچنین برای سایر نانوایی ها هم متناسب با افزایش تقاضا برای نان سهمیه های آرد را افزایش خواهیم داد.

وی بیان کرد: افزایش مراکز توزیع نان باعث کاهش طول صف ها و تسهیل دسترسی می شود که با این هدف شب گذشته 6 نانوایی در شیفت فوق العاده پخت نان از ساعت 21 برای توزیع نان در سوپر مارکت ها اقدام کردند.

فرماندار شهرستان پارس آباد با تاکید بر اینکه مردم نباید نگران تأمین نان باشند، افزود: برای مدیریت شدت تقاضا که متأسفانه بخش از آن مربوط به شایعات و عدم اطلاع رسانی کافی در خصوص جزییات طرح است روزانه 70 کیسه آرد مازاد بر سهمیه شهرستان به سرانه آرد افزوده شد.

جهانبین ادامه داد: در راستای تنظیم بازار نظارت بر قیمت کالاهای اساسی و مصرفی نیز تشدید یافت و با متخلفین گران فروشی و احتکار کنندگان قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

وی همچنین از توزیع روغن و مرغ در بازار با نرخ های جدید خبر داد و گفت: این کالاها با قیمت جدید در اکثر فروشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سهمیه آرد 20 نانوایی در پارس آباد/ در تامین آرد مشکلی نداریم

افزایش سهمیه آرد 20 نانوایی در پارس آباد/ در تامین آرد مشکلی نداریم