مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 17:072022-05-14اقتصادي

بهره برداری از 3 ورزشگاه 15 هزار نفری در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در خصوص بهره برداری از سه ورزشگاه در حال تکمیل توسط آن سازمان اظهار کرد: در برنامه سازمان مجری است تا در سال مالی جاری ورزشگاه های خرم آباد، بروجرد و بناب تکمیل شود و به بهره برداری برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: استادیوم 15 هزار نفری خرم آباد در دهکده المپیک شهر خرم آباد در زمینی به مساحت 200 هزار مترمربع در 8 طبقه ساختمانی با مساحت کل 16 هزار و 153 مترمربع دارای زمین فوتبال اصلی، زمین فوتبال تمرینی، پیست دو و میدانی، سالن تمرین، پارکینگ خودرو، فضاهای اداری و اتاق داوران و مربیان است که برنامه ریزی آن برای افتتاح در سال مالی 1401 است.

هم اکنون پیمانکار پروژه در حال مراحل نهایی و تکمیل پروژه است.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی در خصوص ورزشگاه 15 هزار نفری بروجرد نیز اعلام کرد: ورزشگاه بروجرد نیز از دیگر ورزشگاه هایی است که در سال مالی جاری به بهره برداری می رسد.

این ورزشگاه در فاز نخست با 5 هزار نفر ظرفیت شامل پیست  دو و میدانی، فضاهای VIP، اتاق مربیان، اتاق داوران با سه طبقه و در زمینی به مساحت 256 هزار مترمربع و ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 3 ورزشگاه 15 هزار نفری در کشور

بهره برداری از 3 ورزشگاه 15 هزار نفری در کشور