مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 17:022022-05-14ورزشي

رقابت تیم های خوزستانی در لیگ برتر فوتبال/بارقه امید برای کسب امتیازات هفته 27


تیم های نفت مسجدسلیمان، صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران مقابل حریفان خود به میدان می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران جام خلیج فارس شنبه 24 اردیبهشت به صورت همزمان در نقاط مختلف کشور برگزار می شود.

در این هفته تیم نفت مسجدسلیمان در یک بازی خانگی میزبان تیم نساجی مازندران است.

این بازی در ورزشگاه  شهید بهنام محمدی راد مسجدسلیمان برگزار خواهد شد که محمدحسین ترابیان با کمک محمدرضا مدیرروستا، علی رعیت و شبیر بهروزی آن را قضاوت خواهد کرد و ناظر بازی هم محسن قهرمانی است.

با توجه به اینکه تیم نفت مسجدسلیمان در پایین جدول رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران جام خلیج فارس قرار دارد کسب 3 امتیاز در بازی مقابل نساجی مازندران برای او حیاتی است تا جایگاهش را ارتقا بخشد و از انتهای جدول خود را بالا بکشد.

تیم صنعت نفت آبادان هم در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران جام خلیج فارس در یک بازی خارج از خانه میهمان آلومینیوم اراک است.

این دیدار هم در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار خواهد شد که ایمان کهیش با کمک سید یعقوب حجتی، محمد هاشمی نسب و حسین زیاری داور بازی خواهد بود و ناظر با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت تیم های خوزستانی در لیگ برتر فوتبال/بارقه امید برای کسب امتیازات هفته 27

رقابت تیم های خوزستانی در لیگ برتر فوتبال/بارقه امید برای کسب امتیازات هفته 27