مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 16:222022-05-14سياسي

آغاز موج جدید فعالیت های بنیاد 15 خرداد در هفته جمعیت


بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در هفته ملی جمعیت برنامه های متنوعی را درخصوص اجرای سیاست های تشویقی برای فرزندآوری برگزار خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه و آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در هفته ملی جمعیت برنامه های متنوعی را درخصوص اجرای سیاست های تشویقی برای فرزندآوری برگزار خواهد کرد.

بنابراین گزارش این بنیاد در راستای اهداف و ماموریت های تعریف شده در قانون جوانی جمعیت و همزمان با هفته ملی جمعیت برنامه های متنوعی در راستای فرهنگ سازی برای افزایش جمعیت و فرزندآوری برگزار خواهد کرد.

  در ادامه آمده: از جمله برنامه های بنیاد 15خرداد در هفته ملی جمعیت ، انعقاد تفاهمنامه با نهاد رهبری در دانشگاه ها به منظور ارائه تسهیلات فرزندآوری به زوج های دانشجو ،برگزاری نشست خبری با موضوع معرفی اهداف و معرفی کارویژه های تعریف شده در رویداد ملی طراحی برای کودک  ، شروع توزیع بسته های لبخند مادری به خانواده های نیازمند شامل چهل قلم کالای مورد نیاز نوزاد تا دو سالگی خواهد بود.

همچنین در این هفته رویداد تد بنیاد 15خرداد با موضوع جمعیت با حضور مدیران ارشد حوزه جمعیت در دولت و مجلس و با مشارکت فعالان این حوزه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز موج جدید فعالیت های بنیاد 15 خرداد در هفته جمعیت

آغاز موج جدید فعالیت های بنیاد 15 خرداد در هفته جمعیت