مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 16:022022-05-14دانش

آیین معارفه سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: - آیین معارفه سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد و تجلیل از خدمات روسای پیشین این دانشگاه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشگاه فردوسی مشهد از نظر موقعیت جغرافیایی و ظرفیت علمی در جایگاه ویژه ای قرار دارد و جزو دانشگاه های تاثیرگذار کشور است.

دانشگاه فردوسی مشهد از اندیشمندان برجسته ای برخوردار است و در کنار آن معنویت حاکم بر این فضا این دانشگاه توانسته است نه تنها در ایران بلکه در دنیا جزو دانشگاه های درجه اول قرار گیرد.

زلفی گل ادامه داد: دانشگاه فردوسی مشهد از چند جنبه دیگر هم ویژگی های خاصی دارد.

یکی از ویژگی های خاص آن این است که رییس دانشگاه 8 سال ریاست این دانشگاه را بر عهده داشته است و این مساله باعث شده دانشگاه ثبات مدیریتی داشته باشد و دلیلی بر بلوغ سیاسی، علمی و فرهنگی باشد.

وزیر علوم ادامه داد: دانشگاه فردوسی یکی ویژگی دیگر نیز دارد که، می تواند علاوه بر کارکرد نوآوری، فناوری، علمی کارکرد های خدمت رسانی به سایر عرصه های عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین معارفه سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد

آیین معارفه سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد