مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 15:572022-05-14اقتصادي

توافق شهرداری تهران و وزارت دفاع/ احداث بوستان بزرگ در قلب بافت فرسوده شرق تهران


شهردار منطقه 13 تهران با اشاره به توافق شهرداری و وزارت دفاع در خصوص آزادسازی عرصه غیر فعال صنایع جنگ افزار سازی ساصد از احداث بزرگترین بوستان 110 هزار متر مربعی در قلب بافت فرسوده این منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به توافقات شهرداری تهران و وزارت دفاع گفت: به زودی، عرصه غیرفعال جنگ افزارسازی ساصد به مساحت 17 هکتار در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

  وی هدف از این اقدام را تأمین سرانه های خدماتی مورد نیاز ساکنان منطقه و شهروندان عنوان کرد و افزود: بر اساس طرح مورد توافق، 68 درصد از مساحت عرصه حدود 11.

6 هکتار به خدمات مورد نیاز ساکنان فرهنگی، ورزشی، درمانی، پارکینگ، آموزشی و فضای سبز اختصاص یافته و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت و 32 درصد از مساحت عرصه حدود 5.

4 هکتار تبدیل به موارد مرتبط با طرح و شبکه معابر و خدمات آن خواهد شد.

وی اظهار داشت: با انجام این توافق ، یکی از درخواست های چندین ساله شهروندان که همان تامین سرانه های خدماتی منطقه است، محقق می شود و تاثیر زیادی در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان دارد.

شهردار منطقه 13 تهران تصریح کرد: در حال حاضر، فضای سبز موجود در عرصه جنگ افزارسازی ساصد قابل بهره برداری و استفاده است که به زودی، فضای سبز موجود در این ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق شهرداری تهران و وزارت دفاع/ احداث بوستان بزرگ در قلب بافت فرسوده شرق تهران

توافق شهرداری تهران و وزارت دفاع/ احداث بوستان بزرگ در قلب بافت فرسوده شرق تهران