مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 15:322022-05-14سياسي

تودیع و معارفه مدیران شبکه های تلویزیون/ تحول چگونه رخ می دهد؟


معاون سیمای رسانه ملی بیان کرد که تحول با جابجایی معاونان و مدیران رخ نمی دهد بلکه به همت بدنه عظیم، کارآمد و انقلابی که در سازمان صداوسیما حضور دارد، - رقم می خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا در رسانه ملی رقم بزنیم.

وی با اشاره به مدت زمان کوتاه مسئولیتش در معاونت سیما گفت: این مدت در عین کوتاه بودن بسیار پرفراز و نشیب و آموزنده بود و حال و فضای این یک سال و نیم بسیار خاص بود.

سه بازه زمانی و سه فصل مستوفی در این مدت رقم خورد و من در این مدت توفیق داشتم که لحظه به لحظه در مجموعه سیما مطالبی را بیاموزم و از تجربیات و دانش و اطلاعات دوستان استفاده کردم.

شاه آبادی ادامه داد: چند ماه اول مسئولیتم مصادف بود با دوران پیش از انتخابات ریاست جمهوری که تمام عزم فعالیت های معاونت در این ایام مهم و حساس به اخبار مربوط به انتخابات معطوف بود و همه همکاران تلاش کردند در این دوران پرفراز و نشیب از تمام ظرفیت های رسانه در این خصوص بهره گیرند.

فصل دوم دوره سه ماهه بود که مصادف بود با تغییر و تحولات سازمانی و در هفت ماهه گذشته دوران ریاست دکتر جبلی از ایشان آموختم و گزارشی از وضعیت موجود معاونت سیما، برنامه ریزی های انجام و محقق شده و حتی برنامه ریزی های محقق نشده در این مدت به رییس سازمان ارائه شد و توفیقی است که مسئولیت جدید به دست برادر عزیز، فرزند شهید، ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تودیع و معارفه مدیران شبکه های تلویزیون/ تحول چگونه رخ می دهد؟

تودیع و معارفه مدیران شبکه های تلویزیون/ تحول چگونه رخ می دهد؟