مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-05-14سياسي

آقای کیهان! عدم موفقیت دولت را باید به نام رییسی زد یا خدا؟


دولت حسن روحانی، محمود احمدی نژاد و یا سید محمد خاتمی را چه کسی به مردم داد و چه هدفی داشت؟ یعنی آنها که موفق نبودند فرستاده شیطان بودند؟ - آقای کیهان! عدم موفقیت دولت را باید به نام رییسی زد یا خدا؟ دولت حسن روحانی، محمود احمدی نژاد و یا سید محمد خاتمی را چه کسی به مردم داد و چه هدفی داشت؟ یعنی آنها که موفق نبودند فرستاده شیطان بودند؟ عصرایران ؛ مصطفی داننده- کیهان نوشته است: خدا دولت دکتر رییسی را به داد مردم رساند که به فضل خدا و تدبیر دولتمردانش تولید قدرت و ثروت کند.

این نوع ادبیات در دفاع یک از دولت برای ما بسیار آشناست.

در زمان محمود احمدی نژاد که الان از مغضوبین جناح راست است، همین حرف ها را می شنیدیم که معروف ترین آن مربوط به مرحوم آیت الله مصباح یزدی است.

تقریبا یک ماه بعد از انتخابات سال 88، آیت الله مصباح یزدی که آن زمان از حامیان سرسخت محمود احمدی نژاد بود در مورد جایگاه رییس جمهور گفت: وقتی رییس جمهوری از جانب رهبری نصب و تایید می شود به عامل او تبدیل شده و از این پرتو نور بر او نیز تابیده می شود.

وقتی ریاست جمهوری حکم ولی فقیه را دریافت کرد اطاعت از او نیز چون اطاعت از خداست.

معمولا اصول گراها برای دفاع از کسانی که دوست شان دارند از چنین تعابیری استفاده می ‎کنند و دوست دارند به تن دولت یا مجلس محبوب شان لباس قدس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای کیهان! عدم موفقیت دولت را باید به نام رییسی زد یا خدا؟

آقای کیهان! عدم موفقیت دولت را باید به نام رییسی زد یا خدا؟