مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 15:072022-05-14سياسي

تاکید جمعیت رهپویان بر تثبیت و تقویت جایگاه ریاست کنونی مجلس


در جلسه شورای مرکزی جمعین رهپویان به منظور حفظ انسجام جریان کلی نیروهای انقلاب، با رای اکثریت اعضا، بر تثبیت و تقویت جایگاه ریاست کنونی مجلس تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، جلسه ماهیانه شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با موضوع بررسی آخرین وضعیت تحولات اخیر اقتصادی کشور و نیز موضوعات سیاسی از جمله انتخابات اجلاسیه سوم هیات رییسه مجلس برگزار شد.

اعضای شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در این جلسه، پس از استماع گزارشی از نحوه اجرای قانون بودجه1401 درباره یارانه ها، بر لزوم کمک به دولت برای بهتر عمل کردن در طرح مهم اقتصادی اصلاح یارانه ها از طریق ارائه نظرات کارشناسی، حمایت های رسانه ای و نیز تبیین موضوع در افکار عمومی به منظور جلب حمایت های بیشتر مردمی تاکید کردند.

همچنین عملکرد دوساله مجلس شورای اسلامی مورد نقد و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت که ضمن ارائه گزارش عملکرد مجلس توسط اعضای نماینده مجلس جمعیت، بر ضرورت تقویت نقاط مثبت بویژه در حوزه اقتصادی و مطالبات معیشتی مردم تاکید شد.

در ادامه برخی اعضا به بیان نقاط ضعف و قوت نسبت به عملکرد هیات رییسه و نیز رییس مجلس پرداختند و نهایتا در جمع بندی و با برآیند گیری از مجموعه نظرات اعضای شورای مرکزی و به منظور حفظ انسجام جریان کلی نیروهای انقلاب،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید جمعیت رهپویان بر تثبیت و تقویت جایگاه ریاست کنونی مجلس

تاکید جمعیت رهپویان بر تثبیت و تقویت جایگاه ریاست کنونی مجلس