مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 15:072022-05-14سياسي

شهید مدافع امنیت و اقتصاد خوزستان در خاک آرام گرفت


پیکر شهید «مسلم تقی زاده» از شهدای مدافع امنیت و اقتصاد با حضور جمعی از مسئولان و مردم در شهرستان آغاجاری به خاک سپرده شد.

- اهواز - پیکر شهید مسلم تقی زاده از شهدای مدافع امنیت و اقتصاد با حضور جمعی از مسئولان و مردم در شهرستان آغاجاری به خاک سپرده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهید مسلم تقی زاده، از شهدای مدافع امنیت و اقتصاد، روز پنج شنبه، 22 اردیبهشت ماه امسال در مأموریت مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان امیدیه به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید ساعت 9 صبح امروز در ستاد فرماندهی انتظامی امیدیه بر دستان مردم ین شهرستان تشییع و سپس تا گلزار شهدای آغاجاری و خانه ابدی اش بدرقه شد و در خاک آرام گرفت.

سرهنگ حجت اله سفیدپوست جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در این مراسم اظهار کرد: امروز مجموعه انتظامی افتخار این را دارد که در سال جاری دو شهید را به دشت شهدای فراجا تقدیم کرده است.

وی افزود: یک ماه پیش شهید رفیع زاده در راستای عملیاتی علیه سارقان مسلح به فیض شهادت رسید و امروز هم شهید والامقام سرهنگ مسلم تقی زاده که در حین انجام وظیفه برای کنترل مبادی مبارزه با قاچاق کالا به صورت ناجوانمردانه و مظلومانه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید مدافع امنیت و اقتصاد خوزستان در خاک آرام گرفت

شهید مدافع امنیت و اقتصاد خوزستان در خاک آرام گرفت