مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 14:072022-05-14اقتصادي

تلاش می کنیم ارغوان الگویی موفق برای صندوق های جسورانه باشد


مدیرعامل گروه مالی غدیر ، در نشست خبری راهبردهای گروه سرمایه گذاری غدیر در راستای تحقق اقتصاد دانش بنیان، گفت: امیدواریم در زمان مناسب و با شناسایی فرصت های سرمایه گذاری مناسب، - به نقل از روابط عمومی گروه مالی غدیر، میلاد فروغی اظهار کرد: سهامداران صندوق جسورانه ارغوان گروه مالی غدیر، ساتا و موسسه توانمندسازی نیروهای مسلح می باشند و براساس برنامه ریزی و هماهنگی با فرابورس، ماه آینده پذیره نویسی واحدهای صندوق جسورانه ارغوان انجام می شود.

وی ادامه داد: اواخر سال گذشته، اقدامات خود برای اخذ مجوز تاسیس صندوق جسورانه با سرمایه اولیه 250 میلیارد تومان آغاز کردیم که ارغوان با این سرمایه، بزرگترین صندوق جسورانه فعلی کشور است.

به گفته دکتر فروغی، سرمایه گذاری دی به عنوان مجموعه تخصصی گروه مالی غدیر در زمینه استارت آپ ها فعالیت دارد که در زیر مجموعه این شرکت شتاب دهنده، رصدخانه، صندوق جسورانه فعالیت می کنند.

فروغی با بیان اینکه شرکت تامین سرمایه دماوند وظیفه مدیریت این صندوق را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: یکی از پارامتر هایی تاثیرگذار بر موفقیت صندوق های جسورانه وجود تیم های تخصصی سرمایه گذاری و بهره برداری از ظرفیت آنان در این صندوق ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می کنیم ارغوان الگویی موفق برای صندوق های جسورانه باشد

تلاش می کنیم ارغوان الگویی موفق برای صندوق های جسورانه باشد