مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-05-14حوادث

از توقیف موتورهای سنگین تا کشف انبار روغن و شکر احتکاری


جانشین انتظامی استان مازندران، از توقیف 3دستگاه موتورسنگین خارجی 1400 سی سی قاچاق به ارزش 16میلیارد ریال در شهرستان محمودآباد، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، موسی حسینی جانشین انتظامی استان مازندران امروز از توقیف 3دستگاه موتورسنگین خارجی 1400 سی سی قاچاق به ارزش 16میلیارد ریال در شهرستان محمودآباد، خبر داد.

وی اظهار کرد: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم شهروندان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

جانشین انتظامی استان مازندران با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی، اضافه کرد: در اجرای این طرح ماموران انتظامی، 3 دستگاه موتورسیکلت سنگین 1400 سی سی فاقد مدارک قانونی را شناسایی و متوقف کردند.

این مسؤول ارزش موتورسیکلت های توقیفی را براساس نظر کارشناسان 16 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: موتورهای سنگین قاچاق به پارکینگ انتقال و راکبان آن نیز پس از دستگیری به مرجع قضایی معرفی شدند.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده اینگونه موارد در کمترین زمان ممکن موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند.

*کشف انبار روغن و شکر احتکاری در محمودآباد  محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، از کشف 25 تن شکر و 4 هزار و 735 کیلوگرم روغن احتکاری در بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توقیف موتورهای سنگین تا کشف انبار روغن و شکر احتکاری

از توقیف موتورهای سنگین تا کشف انبار روغن و شکر احتکاری