مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-05-14حوادث

کشف 40 هزار کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده در نی ریز


فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز از کشف 40 هزار کیلوگرم روغن خوراکی احتکار به ارزش 12 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

- شیراز - فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز از کشف 40 هزار کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده به ارزش 12 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ عظیم اله کرمی در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی نی ریز با اقدامات فنی و تخصصی از احتکار مقدار زیادی روغن خوراکی در یک انبار مطلع شدند و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار موفق شدند 40 هزار کیلوگرم روغن خوراکی احتکار را کشف کنند.

فرمانده انتظامی نی ریز با اشاره به معرفی مالک انبار به مراجع قضایی، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش کالاهای احتکار را 12 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ کرمی با بیان اینکه انبار مذکور پلمب و پرونده با دستور مقام قضایی برای توزیع روغن های احتکار در بین شهروندان به اداره صنعت، معدن و تجارت ارسال شد، گفت: برخورد با محتکران و کسانی که به هر نحوی بخواهند باعث اخلال در اقتصاد کشور شوند به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 40 هزار کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده در نی ریز

کشف 40 هزار کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده در نی ریز