مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-05-14سياسي

نباید از تولید علم روز متناسب با نیاز نیرو های مسلح غافل شویم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ محمدحسن باقری معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیرو های مسلح صبح امروز شنبه 24 اردیبهشت ماه در مراسم رونمایی از تالیفات جدید نیروی زمینی ارتش در حوزه مطالعات رزم که در ستاد این نیرو برگزار شد، - معاون آموزش ستاد کل نیرو های مسلح با بیان اینکه نباید از تولید علم روز متناسب با نیاز نیرو های مسلح غافل شویم گفت: باید دقت کنیم که در بحث ترجمه، آن چیزی که در کتاب های نظامی دشمنان ما آمده، چیزی است که آن ها از آن عبور کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ محمدحسن باقری معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیرو های مسلح صبح امروز شنبه 24 اردیبهشت ماه در مراسم رونمایی از تالیفات جدید نیروی زمینی ارتش در حوزه مطالعات رزم که در ستاد این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: محتوا مهم ترین اصل آموزش است و آموزشی که به روز و کارآمد نباشد، نمی تواند نیاز های سازمان را تأمین کند.

وی افزود: اگرچه ترجمه و استفاده از متون سایر کشور ها می تواند کارآمد باشد، اما ترجمه نمی تواند تمامی نیاز کشور ما را تأمین کند.

ترجمه کتاب های روز دنیا می تواند به ما در حوزه دشمن شناسی کمک کند؛ اما باید مراقب باشیم که در این عرصه به سمت و سوی تقلید نرویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید از تولید علم روز متناسب با نیاز نیرو های مسلح غافل شویم

نباید از تولید علم روز متناسب با نیاز نیرو های مسلح غافل شویم