مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-05-14اقتصادي

تولید 14 درصد تخم مرغ کشور در شهرستان آبیک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد مهدی رحیمی نیارکی در سی و سومین جشنواره امتنان کار و تلاش استان قزوین و مراسم تجلیل از برگزیدگان ملی و استانی که پیش از ظهر امروز در آبیک برگزار شد، با اشاره به وجود بیش از 1700 واحد دارای کد کارگاهی تامین اجتماعی در این شهرستان و بیش از 600 واحد در شهرک های صنعتی کاسپین یک و دو اظهار کرد: آبیک با جمعیت 100 هزار نفری، شهرستانی کارگری است و بیش از 24 هزار بیمه شده تامین اجتماعی دارد.

وی افزود: 12 درصد صنایع کوچک و متوسط کشور در استان قزوین مستقر است که بیشتر آنها در شهرستان آبیک مستقر و فعال است و 14 درصد تخم مرغ کشور در این شهرستان تولید می شود.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک ادامه داد: 502 واحد دام و طیور و قارچ و کمپوست در شهرستان آبیک، یک شهرک صنعتی محسوب می شود.

رحیمی نیارکی اضافه کرد: کارگر نمونه و ملی کشور از نیروگاه شهید رجایی شهرستان آبیک و خانه بهداشت کارگری نمونه هم از یک شرکت مواد غذایی در شهرستان انتخاب شده که کارفرمای سلامت محور نمونه هم از شهرک صنعتی کاسپین یک رتبه برتر کشوری کسب کرده است.

وی با اشاره به آغاز نشست های فرهنگی با موضوعات مختلف از سال گذشته در شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: نشست پیشگیری از  آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد، تبیین اقتصاد مقاومتی و کارآفری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 14 درصد تخم مرغ کشور در شهرستان آبیک

تولید 14 درصد تخم مرغ کشور در شهرستان آبیک