مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-05-14اقتصادي

مرحله دوم رصدِ خانه های قرآنی و موسسات در اواخر فصل بهار


در حال حاضر در حال تدوین دستورالعمل های رصد مؤسسات و بازنویسی آن هستیم و در اواخر فصل بهار نیز رصد دوم مؤسسات قرآن و عترت را اجرا خواهیم نمود.

- ، حسین بهبودی مدیر کل توسعه مشارکت های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم در خصوص طرح رصد، پایش و ارزیابی مؤسسات قرآن و عترت و همچنین خانه های قرآن اظهار داشت: پیرو تجربیاتی سال 99 در خصوص طرح رصد، پایش و ارزیابی مؤسسات قرآن و عترت اتفاق افتاد، طرح رصد، پایش و ارزیابی خانه های قرآن شهری و روستایی تحت نظارت سازمان دارالقران الکریم نیز در دو مرحله و به شکل خوداظهاری و میدانی و از نیمه های شهریور ماه سال 1400 و با خوداظهاری مدیران خانه های قرآن و تدوین دستورالعمل های مربوطه آغاز شد.

مدیر کل توسعه مشارکت های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم اظهار داشت: حدود 4000 هزار مدیر خانه قرآن و عترت در این بازه زمانی و با ورود به سامانه و تکمیل فرم های مورد نظر، اطلاعات خود را تکمیل و برای سازمان دارالقرآن الکریم ارسال نمودند و پس از آن، اطلاعات دریافتی مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته است.

وی گفت: همزمان با این مرحله و با محدوددیتهایی که به واسطه شیوع بیماری ، کار رصد میدانی تا نیمه اسفند ماه سال 1400 ادامه پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله دوم رصدِ خانه های قرآنی و موسسات در اواخر فصل بهار

مرحله دوم رصدِ خانه های قرآنی و موسسات در اواخر فصل بهار