مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-05-14سياسي

سه کتاب تفسیر از رهبر معظم انقلاب به نمایشگاه کتاب رسید


انتشارات انقلاب اسلامی با بیش از 120 عنوان کتاب از منشورات رهبر معظم انقلاب در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حاضر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، با بیش از 120 عنوان کتاب از منشورات رهبر معظم انقلاب در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حاضر شده است.

* سه کتاب تفسیر از رهبر معظم انقلاب به نمایشگاه کتاب رسید سه عنوان از دوازده عنوان تفاسیر رهبر معظم انقلاب از سوی انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) منتشر شد.

 تفسیر سوره جمعه، تفسیر سوره حشر و تفسیر سوره حمد، سه عنوان از دوازده عنوان کتب تفسیری رهبری است که از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر و به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رسید.

لازم بذکر است، پیش از این، چهار کتاب تفسیر رهبری شامل تفاسیر سوره های مجادله، تغابن، ممتحنه و برائت از سوی این انتشارات روانه ی بازار نشر شده بود و در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز، این چهار عنوان با طرح جلد و صفحه آرایی جدید در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه کتاب تفسیر از رهبر معظم انقلاب به نمایشگاه کتاب رسید

سه کتاب تفسیر از رهبر معظم انقلاب به نمایشگاه کتاب رسید