مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 13:022022-05-14سياسي

ضرورت توسعه زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی در بوستان نهج البلاغه


رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران در بازدید از بوستان نهج البلاغه بر توسعه زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی در این بوستان تاکید کرد.

- ، داوود گودرزی در بازدید چهار ساعته از بوستان نهج البلاغه که با حضور معاون فنی و عمران شهرداری تهران، مدیرکل فرهنگی، مشاور امور بانوان شهردار تهران و شهردار منطقه دو انجام شد، ظرفیت ها، مسائل و مباحث اجتماعی و فرهنگی این بوستان را مورد بررسی قرار داد.

رییس بازرسی شهرداری تهران با اشاره به اینکه ارتقای خدمت رسانی به شهروندان مهم ترین اولویت مدیریت شهری است، گفت: بوستان نهج البلاغه یکی از بوستان های فرامنطقه ای و قطب های گردشگری و فرهنگی پایتخت است که روزانه پذیرای تعداد زیادی از شهروندان تهرانی است و بر همین اساس با برنامه ریزی صحیح و کارشناسی می توان از ظرفیت این بوستان در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی استفاده کرد.

وی همچنین در نشستی با حضور برخی از شهروندان، اعضای بسیج، امام جماعت بوستان و مدیران منطقه 2 به بررسی و نیازسنجی اولویت های مطرح شده پرداخت و گفت: ارتقای زیست شهری و بهره مندی بهتر شهروندان از تمامی ظرفیت های بوستان نهج البلاغه مورد توجه مدیران شهری است و در همین راستا توسعه این بوستان به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های شهری سال جاری برنامه ریزی و در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی در بوستان نهج البلاغه

ضرورت توسعه زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی در بوستان نهج البلاغه