مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 12:422022-05-14بين الملل

طوفان مرگبار در مینه سوتای آمریکا سه کشته برجای گذاشت +عکس


وزش بادهای سهمگین و گردباد شدید در میانه غربی ایالات متحده خسارات سنگینی برجای گذاشت و به مرگ سه نفر در «داکوتای جنوبی» ایالت «مینه سوتا» منجر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، وزش بادهای سهمگین و گردباد در بخش هایی از میانه غربی ایالات متحده آمریکا، خسارات گسترده ای را برجای گذاشته است و مقام های این مناطق می گویند که آب و هوای نامساعد در جریان هفته طوفانی به مرگ سه نفر دیگر منجر شده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی اسپوتنیک ، کریستی نوم فرماندار ایالت داکوتای جنوبی در پی وقوع طوفان شدید، اعلام وضعیت اضطراری کرد و به مسئولان ایالتی دستور داد تا برای کمک به مناطق آسیب دیده نیرو و منابع ارسال کنند.

وی تصریح کرد که گزارش هایی از وارد آمدن خسارات به 28 شهرستان دریافت شده است و دپارتمان دفتر ایمنی عمومی مدیریت امور اضطراری، یک مرکز عملیات اضطراری افتتاح کرده تا نوع واکنش ها و پاسخگویی به حوادث را با مقام های محلی هماهنگ کنند.

شدت طوفان در میانه غربی آمریکا به قدری بوده است که بسیاری از درخت ها از ریشه کنده شده اند و شاخه درختان و آوارها در سراسر خیابان ها پخش شده است و تیر برق هایی نیز در برخی مناطق داکوتای جنوبی سقوط کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان مرگبار در مینه سوتای آمریکا سه کشته برجای گذاشت +عکس

طوفان مرگبار در مینه سوتای آمریکا سه کشته برجای گذاشت +عکس