مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 12:222022-05-14اقتصادي

دیدار و نشست گروه صنعتی میهن و سفیر برزیل


سفیر برزیل به منظور افزایش مراودات اقتصادی در زمینه واردات و صادرات بین دو کشور ایران و برزیل با حضور در گروه صنعتی میهن با ابوالفضل پایداری دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانیخبرگزاری مهر ، لودمار آگور سفیر برزیل در کشورمان، فیلیپه گارسیا گومز دبیر اول و حسین کاشانی مسئول اقتصادی و بازرگانی سفارت برزیل در ایران با حضور در مجموعه کارخانجات گروه صنعتی میهن، ضمن بازدید از شهر لبنیات و بستنی کشور از نزدیک با تولیدات جهانی و توانمندی های پیشرفته این گروه صنعتی آشنا شدند.

ابوالفضل پایداری مدیرعامل گروه صنعتی میهن، در این بازدید خواستار استفاده از ظرفیت های دو کشور ایران و برزیل برای تأمین نیازمندی های گروه میهن و همچنین صادرات محصولات مورد نیاز و نظر طرف برزیلی شد که با موافقت سفیر برزیل همراه بود.

مدیرعامل گروه صنعتی میهن و سفیر برزیل در این نشست نسبت به تأمین قهوه به خصوص قهوه فوری نیز مذاکرات مطلوبی با یکدیگر داشتند.

مهندس پایداری همچنین در ادامه خواستار عمق بخشی بیشتر به روابط گروه صنعتی میهن و کشور برزیل شد، به طوری که مقرر شد تا نماینده ای از این گروه برای تسریع و سهولت کار در واردات و صادرات به این کشور امریکای جنوبی سفر داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار و نشست گروه صنعتی میهن و سفیر برزیل

دیدار و نشست گروه صنعتی میهن و سفیر برزیل