موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 11:322022-05-14فرهنگي

جایزه سن سباستین به ژولیت بینوش رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، ژولیت بینوش بازیگر فرانسوی که در سینمای مستقل آمریکا هم چهره شناخته شده ای است و با بازی در فیلم بیمار انگلیسی به شهرت رسید، - جایزه جشنواره سن سباستین 2022 به ژولیت بینوش بازیگر فرانسوی اهدا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، ژولیت بینوش بازیگر فرانسوی که در سینمای مستقل آمریکا هم چهره شناخته شده ای است و با بازی در فیلم بیمار انگلیسی به شهرت رسید، جایزه سن سباستین دونوستیا را دریافت می کند.

بینوش که بازیگر مورد علاقه بسیاری از کارگردان های بزرگ از کریستوف کیشلوفسکی گرفته تا کلر دنی و عباس کیارستمی بود، این جایزه را پیش از نمایش فیلم دو طرف تیغ ساخته کلر دنی که برنده خرس نقره ای بهترین کارگردانی در جشنواره فیلم برلین شد، دریافت می کند.

تصویر این بازیگر که کارنامه پر و پیمان سینمایی دارد امسال روی پوستر هفتادمین دوره جشنواره فیلم سن سباستین هم جای خواهد داشت.

جشنواره اسپانیایی سن سباستین با حضور بینوش رنگ و بویی فرانسوی خواهد داشت و مثل هر سال حضور قوی نمایندگان فروش فرانسوی و اکران فیلم های این صنعت در آن محسوس خواهد بود.

ژولیت بینوش 58 ساله جایزه اسکار را برای بیمار انگلیسی دریافت کرد و یک سزار برای سه رنگ: آبی کریستوف کیشلوفسکی در کارنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه سن سباستین به ژولیت بینوش رسید

جایزه سن سباستین به ژولیت بینوش رسید