مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 11:222022-05-14سياسي

پاسخگویی به مردم در میان مدیران کم رنگ شده است


نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به کمرنگ شدن پاسخگویی به مردم در میان مدیران کم رنگ شده است، گفت: عملکرد مدیران در میان مردم رضایت بخش نیست.

- ، احمد دنیامالی پیش از ظهر شنبه در جلسه مجمع نمایندگان استان گیلان با مدیران کل دستگاه های اجرایی در محل دبیرخانه مجمع، با انتقاد از شکایت دستگاه های اجرایی از یکدیگر، بیان کرد: این موضوع در استان های دیگر بسیار کمتر است.

وی اضافه کرد: مشکلات معمولاً از طریق استاندار حل و فصل می شود البته ما در انزلی از تداوم این کار جلوگیری کردیم و امیدوارم این موضوع در سطح استان رفع شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه مقامات قضایی با ارسال نامه پروژه ها را تعطیل می کنند، افزود: یکی از مشکلات استان ما این است که پروژه ها با نامه و تلفن تعطیل می شود در حالی که مدیران حق ندارند به خاطر نامه یک مقام قضایی پروژه را تعطیل کنند زیرا مقام قضایی چنین حقی ندارد که درباره به صرفه بودن یا نبودن پروژه ها تصمیم بگیرد.

وی از مدیران خواست که در شرایط فعلی که مردم تحت فشار اقتصادی هستند از شکایت کردن صرف نظر کرده و آن را به زمان دیگری موکول کنند، ادامه داد: شکایت سازمان ها و نهادهایی مانند قوه قضاییه، بنیاد شهید و بنیاد مستضعفان اعتماد مردم از نظام را سلب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی به مردم در میان مدیران کم رنگ شده است

پاسخگویی به مردم در میان مدیران کم رنگ شده است