مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-05-14اقتصادي

تأمین و توزیع 400 تن روغن خوراکی در خراسان جنوبی


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از تأمین 400 تن روغن خوراکی برای استان خبر داد و گفت: هم اکنون این کالا در فروشگاه های بزرگ استان در حال عرضه است.

- ، جواد اشرفی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت پایدار استان در عرضه کالاهای اساسی اظهار کرد: نظارت توسط تیم های نظارتی بر قیمت های جدید که از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به اصناف ابلاغ در حال انجام است.

وی با اشاره چهار قلم کالای طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها گفت: سه قلم کالا شامل مرغ، تخم مرغ و لبنیات در استان تولید داریم و برای تأمین نیز مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه روغن تنها کالایی است که باید از خارج استان تأمین شود، ادامه داد: در این راستا تأمین 400 تن روغن برای استان تا کنون تأمین شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: در مجموع در عرضه هیچ کالایی در استان با مشکل عرضه مواجه نیستیم و روغن نیز به میزان کافی در فروشگاه های زنجیره ای تأمین شده است.

اشرفی با بیان اینکه 200 تن روغن از استان خراسان رضوی و 200 تن نیز از استان کرمان تأمین شده است، افزود: به جهت رفع نیاز بازار، تأمین 40 تن روغن دیگر نیز از استان خراسان رضوی در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین و توزیع 400 تن روغن خوراکی در خراسان جنوبی

تأمین و توزیع 400 تن روغن خوراکی در خراسان جنوبی