مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 11:022022-05-14سياسي

ضرورت تفکیک اعتبارات سفر رییس جمهور به گیلان بر اساس شهرستان ها


رییس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه بیشترین اعتبارات در سفر رییس جمهوری به این استان اختصاص یافته، گفت: سهمیه هر شهرستان، محل و چگونگی هزینه کرد آن باید به تفکیک مشخص شود.

- ، مهرداد گودرزوند چگینی پیش از ظهر شنبه در جلسه مجمع نمایندگان استان گیلان با مدیران کل دستگاه های اجرایی در محل دبیرخانه مجمع، با اشاره به اعتبارات قابل ملاحظه اختصاص یافته به بخش های مختلف استان از محل سفر رییس جمهور به استان، گفت: طبق پیگیری هایی انجام شده، بیشترین اعتبارات از محل سفر ریاست جمهوری به استان ها به گیلان اختصاص یافته است.

رییس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه نبود گاز و آب در مناطق دورافتاده قابل قبول نیست، افزود: زیبنده نیست به دلیل هزینه بالا از خدمات دهی به مردم مناطق دوردست خودداری کنیم.

وی با تاکید بر برجسته سازی میزان تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور به استان گیلان، بیان کرد: سهمیه هر شهرستان و میزان مصرف و چگونگی هزینه کرد این اعتبارات باید بررسی و مشخص شود.

نماینده مردم رودبار در مجلس با بیان اینکه ادارات برق و آبفا مناطق دارای بیشترین مشکل را شناسایی کنند، افزود: تقویت جریان برق در مناطقی که بیشترین نوسانات برقی را دارد در دستور کار قرار دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تفکیک اعتبارات سفر رییس جمهور به گیلان بر اساس شهرستان ها

ضرورت تفکیک اعتبارات سفر رییس جمهور به گیلان بر اساس شهرستان ها