مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 10:422022-05-14اقتصادي

افزایش 5 برابری مجازات جرائم تعزیراتی در قزوین


سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین از افزایش 5 برابری مجازات جرایم تعزیراتی خبر داد و گفت: شعب تعزیرات حکومتی در استان قزوین در روزهای پیش رو به صورت شبانه روزی فعال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر علیرضا حسن پور اظهار کرد: به متخلفان و گران فروشان هشدار داده می شود جریمه های تعزیراتی به میزان دست کم پنج برابر افزایش داده شده و رؤسای شعب تعزیرات حکومتی در همان مرحله بازرسی و کشف تخلفاتی مانند احتکار، گران فروشی، کم فروشی و امثال آنها مجاز شده اند بلافاصله واحد متخلف را در محل پلمب و بنر اعلام تخلف واحد مذکور را بر سر درب آن نصب نمایند.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین یادآور شد: آمار تمام انبارها را داریم و تمامی این انبارها در استان رصد می شوند و در صورت کشف انبار احتکار، ضمن تشدید مجازات متخلف، کالاها در همان روز کشف به قیمت تولید در بازار عرضه خواهد شد.

وی عنوان کرد: در بازرسی های صورت گرفته در این مدت یک انبار از توابع تاکستان مقدار 4 تن روغن و تقریباً 4 تن ماکارونی احتکار شده به ارزش تقریبی یکصد میلیون تومان کشف شد که ضمن تشکیل پرونده تخلف، تمام کالاهای مورد گزارش به قیمت قبل توزیع گردید.

حسن پور تاکید کرد: نانوایی هایی که تعطیلی خودسرانه دارند به قطع سهمیه، تعطیل موقت و نصب پلاکارد محکوم می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 5 برابری مجازات جرائم تعزیراتی در قزوین

افزایش 5 برابری مجازات جرائم تعزیراتی در قزوین