مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 10:322022-05-14سياسي

نهضت ترجمه علوم نظامی در«نزاجا» راه اندازی شده است


فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به ترجمه کتاب های روز نظامی در «نزاجا»، گفت: به برکت تلاش و مجاهدت دانشمندان نهضت ترجمه و استفاده از علوم روز جهان در نیروی زمینی ارتش راه افتاده است.

- فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به ترجمه کتاب های روز نظامی در نزاجا ، گفت: به برکت تلاش و مجاهدت دانشمندان نهضت ترجمه و استفاده از علوم روز جهان در نیروی زمینی ارتش راه افتاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر عرصه علم و دانش آتش به اختیار عمل کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، دشمن شناسی را جهاد کبیر دانست و گفت: باید دشمن را شناخت و از تبعیت از آن سر باز زد، این موضوع بسیار مهم است و نیاز به آگاهی و آگاهانه عمل کردن دارد.

امیر حیدری افزود فرمانده معظم کل قوا همواره بر دشمن شناسی و بازی نکردن در زمین دشمن تاکید دارند و این مهم تنها با تعلیم و تربیت درست تحقق پیدا می کند.

وی خاطرنشان کرد: آموختن علم روز دنیا و استفاده از این علوم برای پیشرفت باید از برنامه های اصلی ما باشد اما باید این علم و دانش همراه با بینش و آگاهی باشد تا در جهت اهداف دشمن حرکت نکنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به ترجمه کتاب های روز نظامی در نزاجا ، گفت: به برکت تلاش و مجاهدت دانشمندان نهضت ترجمه و استفاده از علوم روز جهان در نیروی زمینی ارتش راه افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت ترجمه علوم نظامی در«نزاجا» راه اندازی شده است

نهضت ترجمه علوم نظامی در«نزاجا» راه اندازی شده است