مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-05-14سياسي

تهاجم ترکیبی و جهاد تبیین


مدتهاست که دشمن به کمک امپراتوری رسانه ای خود با هزینه ای بسیار سنگین، جبهه گسترده ای را بر علیه نظام و انقلاب اسلامی گشوده است و همه تلاشش در این جنگ نرم ، - گروه سیاسی خبرگزاری فارس- یادداشت مهمان- محمد ناظمی اردکانی دبیرکل جامعه اسلامی مدیران: مدتهاست که دشمن به کمک امپراتوری رسانه ای خود با هزینه ای بسیار سنگین، جبهه گسترده ای را بر علیه نظام و انقلاب اسلامی گشوده است و همه تلاشش در این جنگ نرم ، ایجاد یآس و نارضایتی در بدنه اجتماعی و در میان آحاد جامعه است.

البته این حربه گاها با بهره کشی از برخی خواص پیگیری می شودو در واقع تمام اقشار به طور مستقیم یا غیر مستقیم به نوعی تحت تاثیر تبلیغات زهر آگین رسانه های دشمن قرار دارند.

 در این جنگ نرم از یک طرف دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی  در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی ،علمی و امنیتی را مورد هدف و تخریب قرار داده و از طرف دیگر با شدت بخشیدن و گسترش تحریم های ظالمانه خود می کوشد تا به خیال خام  خود هر روزنه ای برای توسعه و پیشرفت و توسعه اقتصادی در ایران را ببندد و مانع تراشی کند.

در این امپراطوری رسانه ای از همه ظرفیت گروه های سیاسی معاند و مخالف نظام و انقلاب  در خارج از کشور و دنباله های آن در داخل استفاده  کرده و از طریق ظرفیت شبکه های اجتماعی در فضای مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهاجم ترکیبی و جهاد تبیین

تهاجم ترکیبی و جهاد تبیین