مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 10:122022-05-14فرهنگي

نمایش آل عبایی از بستکِ برگزیده جشنواره ملی پانتومیم ایران شد


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک گفت: نمایش اکسیژن پوک به کارگردانی و نویسندگی سید میلاد آل عبایی از بستکِ به عنوان نمایش برگزیده جشنواره ملی پانتومیم ایران انتخاب شد.

- ، محمد محمدی زاده بیان داشت: نمایش اکسیژن پوک به کارگردانی و نویسندگی سید میلاد آل عبایی از بستکِ هرمزگان به عنوان نمایش برگزیده جشنواره ملی پانتومیم ایران از نگاه منتقدین و داوران انتخاب شد و تندیس جشنواره و دیپلم افتخار از هر دو بخش به هرمزگان رسید.

محمدی زاده ضمن تبریک به اعضای این گروه گفت: در این جشنواره که از 20 تا 22 اردیبهشت 1401 در شهر زنجان برگزار شد 12 گروه برگزیده از سراسر کشور به رقابت پرداختند که گروه نمایش اکسیژن پوک نمایندهِ هرمزگان در این جشنواره هنرمندانه درخشیدند.

وی بیان کرد: در این نمایش هنرمندان معاد شاهری، رها علی نیافرد، کوثر رشید ایفای نقش کرده و آهنگسازی این نمایش را هنرمند بستکی آقای ایوب بزم برعهده داشت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک این افتخار را به جامعه هنری هرمزگان بخصوص هنرمندان هنرهای نمایشی شهرستان بستک تبریک گفته و اعلام کرده بزودی استقبالی شایسته از این گروه در روزهای آینده خواهیم داشت.

گفتنی است:عکس فوق مربوط به اختتامیه جشنواره ملی پانتومیم ایران، هنرمندان گروه نمایش پوک در کنار داوران این جشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش آل عبایی از بستکِ برگزیده جشنواره ملی پانتومیم ایران شد

نمایش آل عبایی از بستکِ برگزیده جشنواره ملی پانتومیم ایران شد