مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 09:422022-05-14سياسي

چه خبر از مصوبات سفر رییسی به سمنان؟


در حوزه تسهیلات اقتصادی سفر ریاست جمهور به استان سمنان، پیگیری ها برای جذب اعتبارات مصوب در تمام بخش ها در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان صبح امروز در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان سمنان با موضوع پیگیری مصوبات اقتصادی و اشتغال زایی سفر ریاست جمهور به استان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: دستگاه های اجرایی با جدیت تمام تلاش خود را برای جذب حداکثری اعتبارات عمرانی و اقتصادی سفر به کار گیرند.

وی افزود: در حوزه تسهیلات اقتصادی سفر ریاست جمهور به استان سمنان، پیگیری ها برای جذب اعتبارات مصوب در تمام بخش ها در دستور کار قرار دارد.

استاندار سمنان بیان کرد: پیگیری ها در خصوص رفع مشکلات کارخانه سیمان بیارجمند و تسریع در روند اجرایی ایجاد قطب دام پروری مهدی شهر و سایر مصوبات سفر ریاست جمهور به استان در دستور کار است.

هاشمی ادامه داد: از اعتبارات موجود تخصیص یافته برای لایروبی و احیای قنوات در روستاهای استان سمنان به صورت مطلوب استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از سرمایه گذاران، مدیران دستگاه های اجرایی متولی امر، تسهیل در امور را در برنامه کاری خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه خبر از مصوبات سفر رییسی به سمنان؟

چه خبر از مصوبات سفر رییسی به سمنان؟