مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 09:222022-05-14ورزشي

مسابقه بزرگ حفظ علوی با حضور هزار کودک و نوجوان اسلامشهری پایان یافت


حجت الاسلام سید بهنام میرزاپور رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن و همچنین انگیزه بخشی جهت انس با قرآن کریم، دارالقرآن شهرداری اسلامشهر به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر اقدام به برگزاری مسابقه حفظ قرآن با عنوان مسابقه بزرگ نهضت حفظ علوی نمود.

وی با اشاره به استقبال خوب شهروندان از این طرح گفت: این مسابقه از 20 لغایت 22 اردیبهشت ماه جاری، به مدت سه روز از ساعت 9صبح الی 12 ظهر، با حضور 969 نفر در سطح شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

که در بخش بانوان، 947 نفر و در بخش آقایان 22 نفر که در بخش حفظ 5 سوره کوتاه از جزء 30 ویژه سنین 4 تا 6 سال (447 نفر)، حفظ 9 سوره کوتاه از جزء 30 ویژه سنین 7 تا 9 سال (300 نفر) و حفظ سوره نبأ ویژه 9 سال به بالا (222نفر) به رقابت پرداختند.

  میرزاپور بیان کرد: این مسابقات همزمان در 5 مرکز اعم از؛ دارالقرآن شهرداری اسلامشهر، شعبه نورالهدی و فاطمه الزهرا(س) و همچنین در کانون ایمان و مدرسه دخترانه قدر برگزار شد که در آن شایسته سادات شمس، رویا قریشی و سکینه مولایی از مربیان و حافظان کل قرآن کریم دارالقرآن شهرداری اسلامشهر به داوری این دوره از مسابقات پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه بزرگ حفظ علوی با حضور هزار کودک و نوجوان اسلامشهری پایان یافت

مسابقه بزرگ حفظ علوی با حضور هزار کودک و نوجوان اسلامشهری پایان یافت