مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-05-14اقتصادي

مشکلی در تأمین و توزیع کالاهای اساسی نداریم/ تشدید نظارت بر بازار


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: عرضه کالاهای اساسی در سطح استان در وضعیت پایدار و در مجموع در عرضه هیچ کالایی در استان با مشکل عرضه مواجه نیستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اشرفی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی  استانداری خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: آنچه در سطح بازار مبنای نظارت و رصد تیم های نظارتی قرار دارد، قیمت های جدیدی است که از طرف سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به اصناف ابلاغ شده است.

وی بیان داشت: ما از4 قلم کالای مورد نظر در طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها، در سه کالای مرغ، تخم مرغ و لبنیات جزو تولیدکنندگان به نام کشور هستیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی  استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه روغن تنها کالایی است که باید از خارج استان تأمین شود، مطرح کرد: در مجموع در عرضه هیچ کالایی در استان با مشکل عرضه مواجه نیستیم و روغن نیز به میزان کافی در فروشگاه های زنجیره ای افق کورش و اتکا تأمین شده است.

اشرفی با بیان اینکه 200 تن روغن از استان خراسان رضوی و 200 تن نیز از استان کرمان تأمین شده است، خاطرنشان کرد: به جهت رفع نیاز بازار، تأمین 40 تن روغن دیگر نیز از استان خراسان رضوی در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی در تأمین و توزیع کالاهای اساسی نداریم/ تشدید نظارت بر بازار

مشکلی در تأمین و توزیع کالاهای اساسی نداریم/ تشدید نظارت بر بازار