مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-05-14اقتصادي

عادلانه سازی ارز ترجیحی شبکه فساد در کشور را ناکام گذاشت


فرماندار قزوین با بیان اینکه با ادامه روند گذشته کشور با مشکلات کمبود کالا و افزایش تورم روبرو می شد،بیان کرد: با اقدام دولت در اصلاح ارز ترجیحی شبکه فساد و رانت در کشور ناکام ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبسیار موفق عمل کرد و توانست با همکاری مردم آمار بستری ها و فوتی ها را کاهش داده و هم اکنون آمار فوتی ها تک رقمی شده است و این یک موفقیت بزرگ بود که به واسطه اعتماد ملت به دولت و همراهی مردم با دولت اتفاق افتاد.

کاظمی تصریح کرد: یک مسئله بسیار مهمی که سالهاست اقتصاد کشور را رنج می دهد و در دستور کار قرار گرفت جایگزینی ارز ترجیحی و استفاده بهینه از منابع ملت و بیت المال را از مدتی قبل شروع کرد و در روزهای اخیر گام های بلندی را برداشت و لازم بود برای مردم توضیحاتی داده شود تا مردم آگاه شوند.

فرماندار قزوین با بیان اینکه فشار رسانه ای زیادی برای سیاهنمایی و تخریب این اقدام دولت وجود دارد، بیان کرد: دولت با اصلاح ارز ترجیحی تلاش دارد تا یارانه ها به جای ارائه به وارد کننده به دست خود مردم برسد.

کاظمی با اشاره به یارانه آرد و نان افزود: تنها 30 درصد یارانه آرد، نان و انرژی در اختیار مردم قرار می گرفت که اصلاً عادلانه نبود و دولت این روش را اصلاح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادلانه سازی ارز ترجیحی شبکه فساد در کشور را ناکام گذاشت

عادلانه سازی ارز ترجیحی شبکه فساد در کشور را ناکام گذاشت