مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 08:572022-05-14اقتصادي

مشکلی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد/آرامش در بازار حاکم است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی گفت:مشکلی در تامین کالاهای اساسی به ویژه چهار قلم کالای اساسی وجود ندارد.

- ، نادر صادقی در گفتگوی ویژه خبری با موضوع توزیع عادلانه یارانه ها اظهار کرد: در راستای اجرای طرح هدفمندی سازی یارانه ها، یارانه ی کالاهای اساسی مستقیم به حساب مصرف کنندگان واریز می شود.

وی گفت: دولت سیزدهم در اجرای این طرح، گام بسیار بزرگی در راستای هدایت یارانه ها برداشته و از روز پنج شنبه و یارانه چهار قلم کالای اساسی شامل مرغ، تخم مرغ، روغن و لبنیات را به حساب 9 دهک مختلف واریز کرده است.

صادقی با اشاره با اینکه استان قطب تولید مرغ در کشور است، گفت: تولید استان روزانه 300 تا 350 تن گوشت مرغ گرم بوده در حالی که مصرف روزانه گوشت مرغ در استان 240 تن است.

معاون استاندار آذربایجان غربی همچنین ادامه داد: در این استان روزانه 18 تن تخم مرغ تولید و روانه بازار می شود و در بخش لبنیات و روغن خوراکی هم مشکلی وجود ندارد و این اقلام به وفور در خرده فروشی ها و فروشگاه زنجیره ای وجود دارد و مردم نگران تهیه کالاهای اساسی مورد نیازشان نباشند.

صادقی با بیان اینکه با اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه ها قاچاق کالا در آن سوی مرزها برچیده می شود گفت: در این راستا از قشر ضعیف جامعه نیز حمایت خواهد شد و تغییری در قدرت خرید مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد/آرامش در بازار حاکم است

مشکلی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد/آرامش در بازار حاکم است