مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 08:272022-05-14فرهنگي

مشهد به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی فهما معرفی شد


در آیین پایانی رویداد ملی فهما که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، مشهد به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی (فهما) معرفی و در ادامه از کانون های برتر تقدیر به عمل آمد.

- در آیین پایانی رویداد ملی فهما که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، مشهد به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی (فهما) معرفی و در ادامه از کانون های برتر تقدیر به عمل آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین پایانی رویداد ملی فهما با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی؛ حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور؛ محمودرضا برازش مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در محل مجتمع فرهنگی آفتاب ولایت مشهد مقدس برگزار شد.

در این مراسم مشهد مقدس رسماً به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران (فهما) معرفی شد.

همچنین در ادامه و در بخش دوم تقدیرها؛ با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از 7 کانون امتیاز برتر؛ 8 کانون برتر رویداد ملی ایران قوی؛ 13 کانون برتر و یک کانون برگزیده کشوری در رواق همدلی تقدیر به عمل آمد که اسامی آنها به شرح ذیل است: 7 کانون فرهنگی هنری برتر از حیث امتیاز در سومین رویداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی فهما معرفی شد

مشهد به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی فهما معرفی شد