مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 08:022022-05-14حوادث

با فروکش کرونا، ایمنی اماکن تجمعی را فراموش نکنید


در ساعات پایانی شنبه، هفدهم اردیبهشت ماه بود که خبر آتش سوزی در یک خوابگاه دانشجویی و نجات دست کم 150 نفر از دانشجویان از این محل منتشر شد، خبری که گرچه در ظاهر به خیر گذشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، صبح روز یکشنبه، سخنگوی آتش نشانی تهران از وقوع حریق در یک خوابگاه دانشجویی خبر داد، خوابگاهی که به گفته او 10 طبقه، دارای حدود 400 نفر ساکن و متعلق به یکی از دانشگاه های تهران بوده و در ساعات پایانی روز شنبه هفدهم اردیبهشت دچار حریق شده بود.

حریقی که در قسمت حیاط پشتی این ساختمان به مساحت حدود 15 متر مربع رخ داده بود و آتش ناشی از سوختن ضایعات طبقات این ساختمان را در برگرفته بود.

این حریق در نهایت به خیر گذشت و حدود 150 دانشجو هم که یا به پشت بام رفته یا در طبقات گرفتار شده بودند، از سوی آتش نشانی نجات یافتند.

پس از این حادثه، رییس امور خوابگاه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز توضیحاتی تکمیلی را اعلام کرد و گفت: بررسی های اولیه نیروهای آتش نشانی نشان داد که انداختن ته سیگار در اتاقکی که حاوی دودکش و مقوا بوده، سبب ایجاد آتش شده است.

جلال ملکی ضرورت توجه به ایمنی پس از رفع محدودیت ها این حادثه اما زنگ خطری جدی را به صدا درآورد و آن ایمنی اماکن تجمعی است که پس از محدودیت های کرونا دوباره فعالیت خود را از سر گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با فروکش کرونا، ایمنی اماکن تجمعی را فراموش نکنید

با فروکش کرونا، ایمنی اماکن تجمعی را فراموش نکنید