مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 07:472022-05-14سياسي

شهدانه تنها ازمرزهای جغرافیایی بلکه ازمرزهای عقیدتی هم دفاع کردند


شهیدان عزیز ما نه تنها از مرزهای جغرافیایی دفاع کردند؛ بلکه هدف بالاتر آنان دفاع از مرزهای عقیدتی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حسین نوری همدانی پیامی برای نخستین یادواره گرامیداشت 565 شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم که عصر جمعه برگزار شد صادر کرد که در این مراسم قرآئت شد.

متن پیام این مرجع تقلید به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ و الصّلاه و السّلام علی سیّدنا و نبیّنا ابی القاسم المصطفی محمّد و علی اهل بی ته الطّیّبین الطّاهرین سیّما بقیّهالله فی الارضین.

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ با سلام و تحیت به مجمع محترم که با حضور آحاد مردم به عنوان تجلیل از شهدا و خانواده شهدای ارتش در حال برگزاری است.

در آغاز خداوند متعال را شاکرم که به اینجانب توفیق مرحمت نمود که به آستان مقدس شهیدان عرض ارادت و ادب داشته باشم و همچنین به ارتشیان قهرمان و دلاور که در تمام دوران خوش درخشیدن، هم در دوران استقرار نظام اسلامی و در بیعت با رهبر کبیر انقلاب پیشگام بودند هم در دوران دفاع مقدس با تعهد و تخصص به میدان آمدند و امروز نیز در کنار سایر قوای مسلح با قدرت و قوت پاسخ کوبنده به هر متجاوزگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدانه تنها ازمرزهای جغرافیایی بلکه ازمرزهای عقیدتی هم دفاع کردند

شهدانه تنها ازمرزهای جغرافیایی بلکه ازمرزهای عقیدتی هم دفاع کردند