مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 07:122022-05-14اقتصادي

با اجرای طرح جدید، شاخص های فقر بهبود می یابد


وزیر تعاون طرح جدید یارانه ها را در حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد دانست و گفت: پیش بینی من این است با بعضی از شاخص های بین المللی مثل شاخص بانک جهانی و شاخص سازمان بهداشت جهانی می توانیم با اجرای این طرح، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، عبدالملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما؛ با اشاره به اینکه سه دهک اول جامعه، کم درآمدترین افرادند، افزود: سه دهک اول که حدود بیست و شش میلیون نفر و جزو قشر محروم و کم درآمد جامعه اند، در این طرح مبلغ بیشتری دریافت می کنند و درعین حال بخشی از این افراد با مستمری های مشخص، زیرپوشش نهاد های حمایتی هستند.

وزیر تعاون درباره به روز بودن پایگاه اطلاعاتی وزارت رفاه گفت: اطلاعات پایگاه رفاه ایرانیان از سال 96، 97 به مرور زمان وارد شده و این پایگاه مدام در حال بروزرسانی است هر مقطعی از زمان آخرین اطلاعاتی که در آن ثبت شود مبنای گروه بندی و دهک بندی است.

عبدالملکی درباره افرادی که معتقدند می بایست در دهک یک تا سه قرار گیرند، ولی 300 هزار تومان برایشان واریز شده است گفت: سایت حمایت ِ وزارت رفاه، و تعاون به نشانی hemayat.

mcls.

gov.

ir برای اعتراض به دهک بندی است.

وی درباره اینکه فرد متوفی سریع یارانه اش قطع می شود، ولی بچه ای که به دنیا می آید سریع یارانه اش وصل نمی شود، افزود: این ها مربوط به سازمان هدفمندی یارانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اجرای طرح جدید، شاخص های فقر بهبود می یابد

با اجرای طرح جدید، شاخص های فقر بهبود می یابد