مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 06:022022-05-14اجتماعي

دانش آموزان ثبت سفارش کتب درسی را در زمان مقرر انجام دهند


رییس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دانش آموزان ثبت سفارش اینترنتی کتاب های درسی را به موقع انجام دهند.

- با بیان اینکه شیوه نامه سفارش و توزیع کتب درسی از سوی سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش اجرا می شود، اظهار داشت: ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی 1402-1401 دوره های آموزش ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم وکتاب های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش آموزان استعدادهای درخشان و نیز کتاب های درسی دانش آموزان استثنایی از طریق سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی آغاز شده است.

وی ادامه داد: دانش آموزان میان پایه از 28 فروردین تا 21 خردادماه و دانش آموزان ورودی در پایه های اول دبستان، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم از پنج تیرماه تا پایان روز 11 شهریور می توانند برای ثبت سفارش خود به آدرس سایت http://irtextbook.

ir که بصورت انفرادی فعال است، مراجعه و سفارش خود را ثبت کنند.

رییس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه شیوه نامه سفارش و توزیع کتب درسی از سوی سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش اجرا می شود، خاطرنشان کرد: ثبت سفارش کتب درسی از طریق سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی در راستای توسعه دولت الکترونیک و به منظور تسهیل دسترسی دانش آموزان به کتاب های درسی و نظارت نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان ثبت سفارش کتب درسی را در زمان مقرر انجام دهند

دانش آموزان ثبت سفارش کتب درسی را در زمان مقرر انجام دهند