مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 05:372022-05-14سياسي

از 300 خانه پلاک قرمز تهران، 50 خانه اعمال قانون شده اند


علیرضا زاکانی شهردار تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: وقتی در مورد خانه های خالی صحبت می شود، همان 500 هزار خانه ای است که بیشتر در مناطق بالای شهر ما مثل منطقه 1 ، - شهردار تهران گفت: از مجموع 300 خانه پلاک قرمزی که تا کنون در شهر تهران رصد و شناسایی شد، 50 خانه اعمال قانون شده و مابقی در انتظار صدور حکم هستند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: وقتی در مورد خانه های خالی صحبت می شود، همان 500 هزار خانه ای است که بیشتر در مناطق بالای شهر ما مثل منطقه 1 ، 2 و همچنین منطقه 22 وجود دارند و عمده آن ها خانه های بزرگ مقیاس هستند و البته اعداد متفاوتی از 300 هزار تا 500 هزار واحد برای این قبیل خانه ها عنوان می شود.

وی اضافه کرد: خانه های متروکه و محیطهای بی دفاع شهری و مجموعه سازه های رها شده در شهر تهران که برخی از آن ها از شهرداری پروانه ساخت دریافت کرده و در مرحله ساخت رها شده اند و این ضعفی است که به دلیل نبود قانون از عهده شهرداری خارج است.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: آنچه که تحت عنوان نقاط بی دفاع شهری و پلاکهایی که همینطور رها شده اند، شامل 300 خانه در شهر تهران است که شناسایی کرده ایم و از آن ها با نام پلاک قرمز یاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از 300 خانه پلاک قرمز تهران، 50 خانه اعمال قانون شده اند

از 300 خانه پلاک قرمز تهران، 50 خانه اعمال قانون شده اند