مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 00:522022-05-13بين الملل

رام الله: حمله به پیکر شهیده ابوعاقله تروریسم دولتی سازمان یافته است


وزارت خارجه تشکیلات خودگردان حمله به مراسم تشییع پیکر خبرنگار فلسطینی الجزیره را تروریسم دولتی سازمان یافته توصیف و تاکید کرد، اسراییل جز با تحریم اصلاح نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین حمله وحشیانه پلیس رژیم اشغالگر به مراسم تشییع پیکر شهید شیرین ابوعاقله را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروسیا الیوم، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان این حمله را تروریسم دولتی سازمان یافته توصیف کرد و گفت که دشمن نه تنها شهید ابوعاقله خبرنگار الجزیره را با خونسردی تمام اعدام کرد، بلکه پیکر او را تا زمان خاکسپاری هم تعقیب کرد.

در این بیانیه آمده است که اسراییل تنها کشور به اصطلاح دموکراتیکی است که از تابوت بلند شده روی دستان هم هراس دارد.

وزارت خارجه تشکیلات خوگردان ممانعت نظامیان صهیونیست از خروج پیکر ابوعاقله از بیمارستان و سرکوب راهپیمایی مراسم تشییع پیکر این شهیده را محکوم کرد و گفت: نظامیان اشغالگر همچنین مانع حضور زیادی از شهروندان در مراسم تشییع شد و حتی از اهتزاز پرچم فلسطین و سرداده شدن شعار در مراسم جلوگیری می کرد.

وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان اسراییل را رژیمی سرکش، اشغالگر، آپارتاید و سرکوبگر، ناقض حقوق بشر و مرتکب جنایات روزانه علیه مردم فلسطین توصیف کرد و گفت: آنچه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رام الله: حمله به پیکر شهیده ابوعاقله تروریسم دولتی سازمان یافته است

رام الله: حمله به پیکر شهیده ابوعاقله تروریسم دولتی سازمان یافته است