مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 20:272022-05-13اقتصادي

تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در لواسانات


در راستای تشدید نظارت بر کالاهای اساسی، بازدید از فروشگاه های زنجیره ای بخش لواسانات انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شمیرانات، در راستای تشدید نظارت بر کالاهای اساسی، بازدید از فروشگاه های زنجیره ای بخش لواسانات توسط بازرسی صنعت، معدن و تجارت با همراهی معاون بخشدار و مسئول امور سیاسی و انتظامی امنیتی بخشداری لواسانات عصر امروز انجام شد.

امیر بهزادی مقدم معاون بخشدار و مسئول امور سیاسی و انتظامی امنیتی بخشداری لواسانات در حاشیه این بازدید در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در راستای افزایش نظارت و بازرسی از سطح بازار در خصوص پایش اقلام اساسی تنظیم بازار و با توجه به آزادسازی قیمت ها و لزوم رصد لحظه ای کمبود ها با همراهی بازرسی صنعت، معدن و تجارت از سطح فروشگاه های زنجیره ای در بخش لواسانات بازدید به عمل آمد.

وی گفت: بر نحوه تامین و توزیع کالای اساسی نظارت به عمل آمد و در روند تامین و توزیع کالای اساسی مذکور از قبیل روغن، ماکارونی، برنج، شکر مرغ و تخم مرغ و غیره مشکلی در سطح منطقه مشاهده نشد و فروشگاه ها به صورت عادی در حال فعالیت بودند.

بهزادی مقدم تصریح کرد: الحمدلله در بحث رصد و پایش اقلام اساسی در بخش لواسانات، بازرسین صنعت، معدن و تجارت با همکاری که با حوزه بسیج اصناف دارند، روزانه سه نوبت این بازرسی ها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در لواسانات

تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در لواسانات