مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 17:422022-05-13اقتصادي

توزیع مرغ گرم با قیمت نامتعارف در تویسرکان ممنوع است


توزیع مرغ گرم خارج از شبکه توزیع با قیمت نامتعارف از نرخ مصوب کمیسیون تنظیم بازار ممنوع است و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.

- ، حسن قاسمی جمعه در حاشیه بازدید از کشتارگاه مرغ شهرستان تویسرکان بیان کرد: از فرایند کشتار، استحصال، تولید، بسته بندی، نگهداری، ذخیره سازی و حمل نقل بازدید بعمل آمد و روند انجام امور را از نزدیک مورد بررسی قرار دادیم.

وی با بیان اینکه تدابیر اتخاذ شده برای توزیع مرغ و رساندن آن به دست مصرف کننده باید درست وبا برنامه ریزی انجام شود، تاکید کرد: کلیه دستگاه های اجرایی مسئول، برای تأمین و توزیع مرغ گرم در این ایام تا رسیدن به دست مصرف کننده اهتمام ویژه ای داشته باشند و این روند به طور دائم در رصد مسئولین شهرستانی قرار دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری تویسرکان تصریح کرد: مجموعه های بازرسی و نظارتی باید با دقت بیشتر بر نحوه توزیع این محصول نظارت کرده و گزارشات مربوط به این موضوع را در اسرع وقت پیگیری نمایند.

این مسئول در ادامه گفت: توزیع مرغ گرم خارج از شبکه توزیع با قیمت نامتعارف از نرخ مصوب کمیسیون تنظیم بازار ممنوع است و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع مرغ گرم با قیمت نامتعارف در تویسرکان ممنوع است

توزیع مرغ گرم با قیمت نامتعارف در تویسرکان ممنوع است