مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 17:022022-05-13سياسي

پیام تسلیت امیرعبداللهیان به همتای اماراتی


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی به همتای اماراتی درگذشت رییس دولت امارات را به دولت و مردم این کشور تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیام تسلیت خطاب به شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه و همکاری بین المللی  امارات عربی متحده، درگذشت شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان رییس دولت امارات را به دولت و ملت کشور دوست و برادر امارات متحده عربی، تسلیت گفت و از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و غفران الهی و برای همتای اماراتی و خاندان آل نهیان صبر و اجر مسئلت کرد.

متن پیام وزیر امور خارجه کشورمان به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای شیخ  عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه و همکاری بین المللی امارات متحده عربی السلام علیکم و رحمه الله خبر درگذشت عالیجناب شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان رییس دولت امارات متحده عربی موجب تاسف و تاثر شد.

اینجانب با ابراز تسلیت به جنابعالی، دولت و ملت کشور دوست و برادر امارات متحده عربی، از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و غفران الهی و برای شما و خاندان محترم صبر و اجر  خواهانم.

23 اردیبهشت 1401 حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت امیرعبداللهیان به همتای اماراتی

پیام تسلیت امیرعبداللهیان به همتای اماراتی