مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 16:122022-05-13فرهنگي

تخفیف 20 درصدی کانون پرورش فکری در نمایشگاه کتاب


مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: کانون در ایام برگزاری نمایشگاه نسبت به تخفیف 20 درصدی تمامی محصولات خود اقدام کرده است.

- ، رضا برنگی مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این باره گفت: کانون در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران نسبت به تخفیف 20 درصدی تمامی محصولات خود به مدت 10 روز از 22 اردیبهشت 1401 اقدام کرده است.

وی افزود: در نمایشگاه مجازی نیز بیش از 450 عنوان کتاب با تاریخ انتشار بعد از سال 98 و موضوع های جدید سرگرمی و بازی های فکری کانون به همراه لوح های فشرده تا اول خرداد 1401 عرضه شده است.

مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون در ادامه گفت: به منظور دسترسی همه مخاطبان و مردم به ویژه کودکان و نوجوانان در اقصی نقاط کشور این محصولات در سایت digikanoon.

ir و shop.

kpf.

ir با 20 درصد تخفیف ارائه می شود.

برنگی با اشاره با این که سفارشات از سه تا هفت روز کاری به مقصد مشخص شده با بهترین کیفیت و تضمین سلامت کالا ارسال خواهد شد خاطرنشان کرد: توصیه ما به علاقه مندان به خرید محصولات کانون این است که خریدهای خود را به زمان پایان روزهای کاری نمایشگاه مجازی معطوف نکنند تا بتوانیم با اولویت ها و پروتکل های تعیین شده نسبت به کارسازی سفارشات ثبت شده در بازه زمانی های مشخص اقدام کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 20 درصدی کانون پرورش فکری در نمایشگاه کتاب

تخفیف 20 درصدی کانون پرورش فکری در نمایشگاه کتاب