مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 15:272022-05-13اقتصادي

همه دستگاه ها یاری رسان دولت باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربان علی دری نجف آبادی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اراک اظهار کرد: همراهی مردم با دولت در اجرای طرح اصلاح یارانه ها منجر به اثربخش بودن هرچه سریع تر این طرح می شود.

وی تصریح کرد: اصلاح یارانه ها اقدام بزرگ و شجاعانه ای است که دولت در این شرایط اقتصادی به آن دست زده است و باید همه دستگاه ها در اجرای هرچه بهتر این طرح یاری رسان دولت باشند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه با اجرایی این طرح از قاچاق عمده کالا به خارج و سود هنگفت عده ای واردکننده جلوگیری خواهد شد، بیان کرد: تاکنون حجم عمده ای از یارانه دولت در اختیار عده ای خاص قرار می گرفت که موجب فساد و رانت در کشور شده بود، این رویه پرداخت یارانه ها موجب افزایش فاصله طبقاتی در جامعه و ناعادلانه بودن پرداخت یارانه ها از یک سو و قاچاق گسترده کالا از سوی دیگر شده بود که باید سال های قبل به این روند غلط پایان داده می شد.

دری نجف آبادی با اشاره به واریز کمک معیشتی بیان کرد: دولت 6 دهک نفری 300 هزار تومان و برای 3 دهک نفری 400 هزار تومان واریز کرده که  72 میلیون نفر را شامل می شود.

وی تاکید کرد: نرخ ارز با توجه به نوسانات داخلی و بین المللی و نقدینگی و نیازهای جامعه و قدرت خرید مردم و تعهدات و معاملات ارزی متغییر می شود، هزینه کرد ارز 4200 توما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دستگاه ها یاری رسان دولت باشند

همه دستگاه ها یاری رسان دولت باشند