مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 15:222022-05-13سياسي

دولتی وارد میدان شده که صادقانه کار می کند/ نظام پرداخت ها باید اصلاح شود


دولت حل کردن مشکل واکسیناسیون، حل کردن مشکل حریم ساحل دریا و بیمه کردن 5/5 میلیون نفر که بیمه همگانی نبودند را در کارنامه خود دارد و صادقانه کار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شمیرانات، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی امام جمعه لواسانات در خطبه های نماز جمعه این هفته لواسانات با اشاره به اینکه اقتصاد ما یک اقتصاد ناسالم و بیمار است اظهار کرد: در اینکه دچار وضعیت بد اقتصادی هستیم شکی نیست و فشارهایی که بر جامعه وارد شده فشارهای طاقت فرسایی است و به آستانه تحمل مردم آسیب زده و مشکل ساز شده است.

امام جمعه لواسانات بیان کرد: دنیا با یک پدیده جدید مواجه شده و این فقط مخصوص ما نیست و جنگ روسیه علیه اوکراین بر روی گندم و روغن تاثیرگذار بوده و ما باید در این شرایط جدید کشور را حفظ کنیم.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی با اشاره به اینکه در بحث کمک های معیشتی و یارانه ها متاسفانه غیر عادلانه عمل شد خاطرنشان کرد: به دهک هایی از جامعه که مرفه بودند و یارانه های پنهان را به مراتب بیش از دیگران استفاده می کردند در بحث پرداخت یارانه بین اینها و دیگران به همه با یک چشم نگاه شد.

وی افزود: در بحث ارز 4200 تومانی، اختلاف ارز خود به خود رانت ایجاد می کند و در بعضی شرایط ما یارانه حدود 15 میلیون نفر را در جیب یک نفر ریخته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتی وارد میدان شده که صادقانه کار می کند/ نظام پرداخت ها باید اصلاح شود

دولتی وارد میدان شده که صادقانه کار می کند/ نظام پرداخت ها باید اصلاح شود